Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR
Vojenská Zdravotní Pojišťovna ČR
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR
aplikace vitaminu C parenterálně 3 sezení
1500 Kč
spirometrie
450 Kč
(jen pokud je hrazena pacientem, tedy bez lékařského doporučení)
antibakteriální filtr
50 Kč
Očkování proti tuberkulóze (TBC)
750 Kč
Tuberkulinový kožní test
750 Kč
Bronchodilatační infuze
95 Kč
Výpis ze zdravotnické dokumentace
350 Kč
(do měsíce od žádosti)
Kompletní funkční plicní vyšetření na žádost pacienta
2500 Kč
Kompletní plicní vyšetření pneumologem — dle rozsahu
2000 – 4500 Kč
dle rozsahu provedených výkonů
Náš Vnitřní řád
Vnitřní řád plicní ambulance PneumoA2
Dle Zákona o zdravotních službách č. 372/2011 Sb. jsou pacienti povinni se řídit Vnitřním řádem zdravotnického zařízení.
Pacienti s akutním infektem či kašlem jsou povinni po celou dobu čekání v čekárně a během vyšetření v ambulanci mít zakrytá ústa a nos respirátorem třídy minimálně FFP2.
Ordinační hodiny: PO 7:30 - 12:00, 12:30 - 14:00, ÚT 7:30 - 12:00, 12:30 - 14:00, ST 7:30 - 12:00, 12:30 - 14:00, ČT 7:30 - 12:00, 12:30 - 14:00, PÁ 7:30 - 13:00.
Plánované vyšetření: Ordinace pracuje v režimu každodenního objednávání.
Objednání je možné:
* telefonicky na čísle: +420 519 303 324, od pondělí do čtvrtka v době od 11:30 do 13:30, v pátek od
11:00 do 12:00
* přes sms +420 724 308 461 kdykoliv
* e-mailem info@pneumoa2.cz kdykoliv
* nebo osobně u sestry v ordinační době
Neplánované vyšetření: Ordinace má každý den několik časovek pro pacienty, jejichž zdravotní stav vyžaduje ošetření mimo zvyklý režim objednání. Tyto pacienty žádáme nejdříve o telefonický kontakt, kdy bude posouzen charakter jejich obtíží a domluven čas vyšetření.
Objednání receptu: Recept můžete objednat
Recept pro Vás bude připravený v pracovní dny do 48h od přijetí požadavku a bude zaslán jako SMS a současně elektronicky na občanský průkaz pacienta, případně připraven k vyzvednutí u sestry v ordinační době. Tato služba se vztahuje pouze na léky, které užíváte dlouhodobě v rámci léčby stabilizovaného onemocnění. Recepty na jiné léky touto formou nelze vystavit.
Informace o zdravotní stavu pacienta lze dalším osobám poskytovat jen s jeho písemným souhlasem.
Zdravotnická dokumentace vedená lékařem je majetkem ambulance. Nahlížet do ní a pořizovat z ní výpisy a kopie může pouze pacient, jeho zákonní zástupci, zmocněnci a osoby stanovené obecně závaznými předpisy. Pokud pacient přechází k jinému lékaři, vyhotovíme mu na jeho žádost výpis ze zdravotnické dokumentace, který bude obsahovat všechny údaje potřebné pro poskytování dalších zdravotních služeb pacientovi. Zákonem stanovená lhůta pro jeho vyhotovení je 30 dní.
Nahlášení změn: pacient nahlásí lékaři bezodkladně, nejpozději při nejbližší kontrole, změnu osobních údajů (bydliště, příjmení, e-mail, telefon..) a změnu zdravotní pojišťovny.
Čekárna: pacienti čekají na vyšetření v čekárně, která je volně přístupná během celé ordinační doby. Pacient má povinnost své osobní věci neodkládat v čekárně, vždy je vzít s sebou do ordinace. Zdravotnické zařízení za věci odložené v čekárně neručí. Čas čekání mohou pacienti využít k přípravě na vyšetření - nachystají si kartičku zdravotní pojišťovny, seznam léků, zprávy z proběhlých vyšetření či hospitalizací od minulé kontroly. Je zakázáno obtěžovat ostatní pacienty nevhodným chováním, ničit a odnášet zařízení čekárny. Je zakázáno vnášet do ambulance či čekárny zbraně, střelivo, výbušniny. V prostorách ambulance i čekárny je přísný zákaz kouření a konzumace alkoholu a jiných návykových látek. Pacientovi jevícímu známky požití alkoholu či jiných omamných látek může být odmítnuto ošetření a může být z čekárny vykázán.
Vnitřní řád je pro všechny pacienty závazný. Není povinností pacienta souhlasit s Vnitřním řádem, ale nesouhlas je současně nesouhlasem s poskytnutím zdravotní péče a objednáním v našem zdravotnickém zařízení. Pacient si dle svého uvážení může zvolit jinou ambulanci, která bude jeho požadavkům více vyhovovat.
Zdravotnické zařízení, které si pacient zvolil, může odmítnout přijetí pacienta do péče, pokud by přijetím pacienta bylo překročeno únosné pracovní zatížení nebo jeho přijetí brání provozní důvody, personální zabezpečení nebo technické a věcné vybavení zdravotnického zařízení.
Zdravotní zařízení může ukončit péči o pacienta v případě, že:
Práva pacienta
Při poskytování zdravotních služeb má pacient právo:
Tento řád je platný od 1.1. 2022, aktualizace 1.1.2025
MUDr. Andrea Molnárová, Alena Dvořáková